Bestellen & betalen

Hoe plaats ik een bestelling?

Bestellen doe je gemakkelijk via de site. Als je ergens vragen over hebt, kun je ons altijd bereiken via Contact of via email naar info@furutechwebshop.nl. Dan proberen we zo snel mogelijk met een gepast antwoord te komen!

Tijdens het bestelproces houden we je op de hoogte van de status van je bestelling. Je krijgt e-mails wanneer je bestelling ontvangen is en wanneer deze wordt verzonden. Wordt je bestelling als pakketpost verzonden, dan vind je in deze e-mail ook de link naar de PostNL Track & Trace informatie.

Hoe betaal ik voor mijn bestelling?

Betalen voor je bestelling kan via iDeal, PayPal, creditcard, maar ook via lokale betaalmethoden als Bancontact (België) en SofortBanking (Duitsland). Voor PayPal rekenen we een opslag van 2% vanwege de hoge transactiekosten.

Onze winkel

Hoe kom ik bij de winkel?

Wij bevinden ons op de Hulsterstraat 26a in Buren. We zitten aan de achterkant van een oude melkfabriek. Dit betekent dat je daar aan de rechterkant langs moet. Er is eigenlijk altijd wel iemand tijden kantooruren aanwezig, maar wil je zeker weten dat er iemand met de juiste expertise voor je klaarstaat, stuur dan even van te voren een mail naar info@furutechwebshop.nl.

Kun je ook bij de winkel parkeren?

Er zijn voor de deur van Audio-Life voldoende parkeerplekken.

Is de winkel ook bereikbaar met openbaar vervoer?

De winkel van MusicMonkey is bereikbaar met Bus 46 vanaf Tiel of Geldermalsen. Hierbij moet je dan uitstappen bij de bushalte Ridder Alartlaan in Buren. Vanaf deze bushalte is het dan nog maar 4 minuten lopen!

Retouren

Hoe kan ik een bestelling retourneren?

Wil je toch een product terugsturen? Dat kan altijd! Binnen 15 dagen na de bestelling mag je bestelling retour worden gestuurd. Stuur even een e-mail naar info@furutechwebshop.nl, dan zorgen wij dat alles goed komt.

Vermeld in de e-mail duidelijk je naam, bestelnummer en reden van retour, zodat we je retourzenging daarna snel kunnen verwerken. Na de afhandeling van je retourzending krijg je het aankoopbedrag vanzelf teruggestort op je rekening. Je krijgt hier per e-mail bericht van. Houd rekening met een verwerkingstijd van 1 tot 3 weken voor retourzendingen.

Om misbruik tegen te gaan, stellen wij eisen aan de staat van de geretourneerde producten. Producten dienen in nieuwstaat, compleet en in de originele, onbeschadigde verpakking geretourneerd te worden. Plak de verpakking van het product niet dicht met plakband of tape! Is dit niet het geval? Neem dan even contact op voor je de retourzending verstuurt. We zoeken dan samen naar een oplossing.

Wat doe ik met een defect product?

Het kan gebeuren dat een door ons geleverd product toch niet goed werkt. Op alles wat wij verkopen is de normale fabrieksgarantie van toepassing. Dat wil zeggen, alle defecten die veroorzaakt zijn door een tekortkoming van het product. Defecten als gevolg van ruw gebruik vallen hier uitdrukkelijk buiten.

De eerste stap die je neemt is een e-mail sturen naar info@furutechwebshop.nl. Dan kunnen wij je helpen met uitgebreide instructies!

Voor een snelle afhandeling zijn een aantal dingen belangrijk:

  • Zorg dat je naam, het afleveradres en bestelnummer zijn bijgesloten. Dus echt in de verpakking, niet erop.
  • Stuur je oordopjes retour, zorg dan dat deze schoon zijn en bewaar de rubberen tips. Vanuit hygiënisch oogpunt kunnen we oordoppen die hier niet aan voldoen helaas niet in behandeling nemen.

Na ontvangst testen wij het product en beoordelen we of het defect onder de garantie valt. Over het algemeen duurt dit zo’n 1 à 2 weken. We doen ons uiterste best om alle defecten zo snel mogelijk te verwerken, maar het kan voorkomen dat we bijvoorbeeld moeten wachten op reparatie bij de importeur.